اخوان: بعد از جدایی از الخور قطر با رفیعی مذاکره می کنیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تکلیف سروش رفیعی باید با باشگاه الخور قطر مشخص شود تا با این بازیکن مذاکره کنیم.

مهدی اخوان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت جذب سروش رفیعی اظهار کرد: تکلیف سروش رفیعی با باشگاه الخور قطر باید مشخص شود تا با این بازیکن برای نیم فصل دوم مذاکره کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر رفیعی در اختیار باشگاه الخور قطر است و زمانی که از این باشگاه قطری جدا شد با این بازیکن وارد مذاکره می شویم.

اخوان بیان کرد: به هر حال کرانچار تا این لحظه درخواستی برای جذب رفیعی به باشگاه نداده است اما اگر او خواستار رفیعی باشد بعد از پایان بازی های نیم فصل اول با این بازیکن وارد مذاکره می شویم.

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: با توجه به اینکه اعلام لیست ورود و خروج بر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذار است، براین اساس تصمیم گرفتیم بعد از پایان بازی های نیم فصل اول اسامی را اعلام کنیم.

اخوان درباره اینکه باشگاه سپاهان مجوز حرفه ای گرفت یا نه! بیان کرد: مدارک ما کامل است اما مجوز ملی دریافت کردیم. به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موضوع تصمیم می گیرد.

او درباره وضعیت مصدومیت قائد رحمتی بیان کرد: این بازیکن مصدومیتش برطرف شده است و در تمرینات گروهی شرکت می کند. براین اساس مشکلی برای همراهی تیم در هفته دوازدهم ندارد.

سرپرست تیم سپاهان در پایان درباره جایگزینی ذوب آهن به جای نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: به هر حال ما هم تلاش می کنیم که امسال سهمیه آسیایی بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

واکنش اخوان درباره جذب سروش رفیعی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار