مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما همدان

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما همدان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما همدانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما همدان با حضور دکتر دارابی  معاون امور استان های صدا و سیما و استاندار همدان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

استاندار هم در این مراسم گفت: پشتوانه نظام وکشور مردم هستند که حفظ و خدمتگزاری به این مردم مقاوم وظیفه همگان است.

نیکبخت وظیفه رسانه ملی را در خدمتگزاری به مردم وانعکاس واقعیتهای جامعه بسیار خطیر وحساس دانست وگفت: براستی صداوسیما عمده ترین مرکز هدایت افکار عمومی است

وی بهترین شیوه افزایش دلگرمی مردم به خدمات نظام را افزایش امید وایجاد نشاط اجتماعی توسط رسانه ملی دانست وگفت: هیچ سازمانی وهیچ ماموریتی در امیدوارکردن مردم به زندگی بهتر وتلاش برای تعالی مهمتر از ماموریت صداو سیما نیست.

 حسین میسرمدیر کل صدا و سیما نیز با تشریح وظایف رسانه ملی گفت: امروز میتوان ادعا کرد مرکز همدان در جایگاه مناسبی قرار دارد وهمانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند صدای مردم ومعتمد همگان است.

 میسر گفت: رادیوی همدان در راستای تحکیم خانواده، ایجاد شور ونشاط اجتماعی  رتبه نخست کشور را دارد.

همچنین بخشهای دیگر این مرکز از جمله انیمیشن ،خبر ،سیما و بخش فنی با ارتقا جایگاه وموقعیت همراه بوده اند مبسر افزود:

مدیر کل صدا وسیما همدان با بیان اینکه در تولید انیمیشن های فاخر هم در سالهای اخیر علیرغم مشکلات مالی عملکرد خوبی داشته ایم، گفت: متوسط امتیاز برنامه های تولید شده در این مرکز از نمره متوسط 54 در سال 90 به 70 در سالجاری رسیده است.

وی  به پوشش خبری لحظه ای در استان وفراتر از استان اشاره کرد وگفت: با ایجاد زیرساختهای قوی ومجهز شدن به امکانات فنی روز اطلاع رسانی با سرعت بالایی انجام میشود.

میسر با قدردانی وحمایت  از مسولان استان برای مجهز کردن تجهیزات استان به سیستم دیجیتال گفت: در حال حاضر پوشش دیجیتالی 98درصدی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/غ

تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیما همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار