جشنواره تولیدات صدا و سیما به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره بیستمین تولیدات مراکز استان‌ها در سنندج مرکز کردستان به کار خود پایان داد.

جشنواره تولیدات صداسیما به کار خود پایان داد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ،در این جشنواره که با حضور رییس سازمان صداوسیما و بعضی مسئولان کشوری و استانی برگزار شد،صدا و سیمای مرکز همدان توانست با دریافت جوایز مختلف در بخش های مختلف در این جشنواره که رقابتی بین همه مراکز صدا و سیمای سراسر کشور است بدرخشد.

در این جشنواره که از 14 شهریور ماه تا 16 شهریور ماه در سنندج برگزار شد،تندیس بهترین آهنگسازی در بخش پاپ-ارکسترال برای موسیقی جشن پیروزی به آقای محمود قادری از همدان تعلق گرفت. در بخش پژوهش رادیویی خانم ناهید سعادت سیرت از مرکز همدان رتبه سوم را کسب کرد.

دیپلم افتخار بهترین گزارشگر مرد هم به برنامه "ایوان الوند"، سیّدمصطفی قاری از مرکز همدان تعلق گرفت. در بخش سلامت رادیویی جشنواره هم لیلا شهابی نیا از همدان به عنوان فرد برتر معرفی شد.

در بخش مستند های مجموعه ای ، مستند" میراث گاماسا" در 6 بخش کارگردانی، تهیه، گوینده، پژوهش، تدوین و تصویر برداری کاندید بود که در نهایت از تدوینگر آن(مصطفی نجاریان) تقدیر و دیپلم افتخار بهترین تصویر برداری هم به بهمن ابراهیمی تقدیم شد.

در بخش جنبی کمیسیون خبر بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صداوسیما هم در حوزه‌ دفاع مقدس بخش ایثار و شهادت از حسن جلال‌نژاد گزارشگر گزارش" عبور از سیم خاردار نفس" و مستند "مرگ دشت ها" در حوزه محیط زیست از مرکز همدان به عنوان نفر برتر قدردانی شد.

انتهای پیام/خ 

اختتامیه جشنواره تولیدات صدا و سیما انجام شد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار