فرماندار گرمسار;

بازگشت واحد های تولیدی گرمسار به چرخه تولید

بیش از ۳۰۰ واحد غیرفعال و نیمه فعال گرمسار سال گذشته با تسهیلات ۸۰۰میلیارد ریالی به چرخه تولید باز گشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار در هشتاد و ششمین جلسه ستاد تسهیل و کار گروه رفع موانع تولید استان سمنان در فرمانداری گرمسار با بیان اینکه ۵۵ درصد صنعت استان سمنان در این شهرستان قرار دارد گفت : حضور بانک های عامل در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می تواند به توسعه اشتغال و تولید در استان کمک کند که بیش از ۳۰۰واحد غیرفعال و نیمه فعال گرمسار سال گذشته با تسهیلات ۸۰۰میلیارد ریالی به چرخه تولید باز گشتند.


وی با بیان اینکه شاخص بیکاری در این شهرستان شش درصد کاهش داشت، بیان کرد: با انجام برنامه ریزی های جامع و مدون، به حداقل رسیدن کاهش نرخ بیکاری در دستور کار قرار دارد.


وی بابیان اینکه سال گذشته ۵۰ درصد از تسهیلات رونق تولید استان سمنان به واحدهای تولیدی شهرستان گرمسار پرداخت شد، افزود: استفاده از سامانه بهین یاب توانست به واحدهای در شرف تعطیل جانی تازه بخشد و ۲۰درصد واحدها به چرخه رونق تولید مجدد باز خواهند گشت.


طاهری در ادامه تصریح کرد: گرمسار به دلیل نزدیک بودن به پایتخت از موقعیت سرمایه گذاری مطلوبی برخوردار است که همین امر می تواند زمینه حضور بخش خصوصی را به نحو مطلوب فراهم کند چرا که امکانات ریلی و وجود جاده ترانزیت از جمله حلقه های اثر بخش تولید در این شهرستان به خوبی جا نمایی شده است.


انتهای پیام / ه


اعطای تسهیلات به واحد های تولیدی گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.