هیات های مذهبی خراسان شمالی با شرکت های مسافربری قرارداد منعقد کنند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هیات های مذهبی در سریع ترین زمان نسبت به عقد قرار داد با شرکت های اقدام کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی در جلسه ستاد شئونات فرهنگی با بیان این که 90 درصد از اتوبوس ها برای خدمت زائران اربعین حسینی بکارگرفته شده اند ،گفت : ثبت نام در شرکت ها می تواند به ما در برنامه ریزی برای تامین ناوگان مورد نیاز کمک کند و در صورت نیاز به ناوگان می توان از ظرفیت های سایر استان ها استفاده کرد.

وی افزود : در 28 ماه صفر سال گذشته 15 هزار و 600 مسافر با 511 اتوبوس و مینی بوس از استان خراسان شمالی به مشهد مقدس اعزام شدند.

سبحانی اظهار کرد : امسال چهار هزار و 280 زائر اربعین حسینی از استان خراسان شمالی توسط حمل و نقل عمومی به مرز چذابه و مهران منتقل شدند.

وی با اشاره به این که مرز چذابه و مهران  به عنوان مرز خروجی زائران اربعین حسینی (ع)  استان تعیین شده است ، گفت : این زائران توسط 102 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 96 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس به مرز جابه جا شدند .

وی تصریح: در سال گذشته چهار هزار و 400 زائر اربعین برای شرکت در همایش پیاده روی با 120 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از استان خراسان شمالی به مرز منتقل و خدمات رسانی شدند.

گفتنی است : هم اکنون 20  موکب در استان خراسان شمالی به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/آ

اعزام 4 هزار و 280 زائر اربعین توسط حمل ونقل عمومی استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.