نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبري:

وجود امنیت در جامعه با حضور پلیس میسر خواهد شد

نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبري گفت: امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت اله احمد مبلغی، نماينده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبري در جمع فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: نیروی انتظامی نیروی مردمی بوده که با شجاعت، ایثارگری و توکل به خداوند توانسته در راه تأمین امنیت جامعه گام بردارد.

وی عنوان کرد: خدمت به زوار کمتر از زیارت نیست، نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی استان با شوق و علاقه قلبی به زوار امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و مأموریتشان را انجام می‌دهند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باور ما این است که اجر حضور در این صحنه‌های خدمت‌رسانی و تأمین امنیت زائران، کمتر از حضور در راهپیمایی کربلا نیست.

آیت‌الله مبلغی با بیان اینکه امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد، گفت: مطمئناً اجر و پاداش صادقانه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی از طرف خداوند داده می‌شود.

وی افزود: بازدیدهایی که از موکب‌ها و ایستگاه‌های ایست و بازرسی پلیس داشتیم حاکی از عشق، شورونشاط برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران بوده و واقعاً ارزشمند است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای طرح‌های پیشگیرانه که باعث کنترل جرائم و سرقت‌ها به صورت محسوس در استان شده اجر و پاداش عظیمی خواهد داشت که هم رضایت خداوند و هم رضایت مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/د

امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.