فرمانداری بروجرد؛

اسکان ۳ هزار و ۵۸۰ زائر ایرانی و خارجی تاکنون در بروجرد

معاون فرماندار بروجرد گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار زائر در موکب شهید بروجردی پذیرایی شده و سه هزار و ۵۸۰ زائر ایرانی و خارجی در مکان‌های در نظر گرفته شده اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد گودرزیان، معاون فرماندار بروجرد  گفت: موکب شهید بروجردی از ۱۱ آبان ماه و با آغاز اعزام زائران اربعین حسینی در میدان آیت اله بروجردی (ره) برپا شد و در طول این مدت به زائران خدمات لازم را ارائه داده است.

 وی اضافه کرد: در طول این ۱۰ روز موکب شهرستان بروجرد از ۱۱۰ هزار زائر ایرانی و خارجی با توزیع غذا پذیرایی کرده که نسبت به سال گذشته پذیرایی از زائران افزایش چشمگیری داشته است.

 گودرزیان گفت: همچنین سه هزار و ۵۸۰ زائر در ۹ مسجد و حسینه اسکان داده شده اند و ارائه خدمات و اسکان زائران تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

 به گفته وی امسال دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد همکاری لازم را برای ارائه خدمات به زائران انجام دادند و بهترین پذیرایی از زائران و اسکان در شهرستان بروجرد انجام شد.

 معاون فرماندار بروجرد گفت: با توجه به این که زائرانی که قرار بود از مرز مهران به کربلا اعزام شوند از بروجرد عبور می‌کردند امسال برنامه ریزی بهتری صورت گرفت و خدمات بهتری به زائران ارائه شد.

انتهای پیام/د

سه هزار و ۵۸۰ زائر ایرانی و خارجی تا کنون در بروجرد اسکان داده شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.