تحقق ۸۹ درصدی اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی در چهار ماهه نخست سال ۹۶

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ۸۹ درصد اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در چهار ماهه نخست سال ۹۶ محقق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه پایش چهار ماهه برنامه عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ۸۹ درصد اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در چهار ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

وی، افزود: از ۱۶ هدف کلان استان ۱۴ هدف در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد که به لحاظ فراگیری بیشترین اهداف مربوط به این حوزه است و مستقیم‌ترین فعالیت‌ها نیز در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با ۴ هدف کلان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با ۳، کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ۲ و بقیه حوزه‌های معاونت با یک هدف کلان به ترتیب بیشترین اهداف کلان را داشته اند.

حسینی با بیان اینکه ۱۴ هدف کلان به ۷۸ هدف کلی تبدیل شده است، افزود: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با ۱۱ هدف کلی و دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با ۸ هدف کلی، بیشترین اهداف حوزه معاونت را داشته اند.

وی تعداد اهداف عملیاتی حوزه معاونت را ۱۲۷ هدف عملیاتی دانست و ادامه داد: دفتر اجتماعی و فرهنگی با ۳۴ هدف عملیاتی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با ۱۴ و اداره کل پدافند غیر عامل و دفتراجتماعی و فرهنگی هر کدام با ۱۵ هدف عملیاتی بیشترین اهداف عملیاتی حوزه معاونت را داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:: هدف اصلی ارزیابی و پایش، ارزیابی اهداف است، اما در این مرحله عملیات را به دلیل رصد تحقق اهداف ارزیابی می‌کنیم؛ که ادارات کل و دفاتر پدافند غیر عامل، اجتماعی و فرهنگی، زنان و خانواده و امنیتی انتظامی بالای ۹۰ درصد اهداف عملیاتی آن‌ها محقق شده است.

حسینی تعداد فعالیت‌های پیش بینی شده برای تحقق اهداف را ۷۸۰ فعالیت دانست و افزود: از این تعداد ۷۳۰ فعالیت یعنی ۹۰ درصد آن‌ها محقق شده است که دفاتر و ادارات کل امنیتی و انتظامی، پدافند غیر عامل، زنان و خانواده، اجتماعی و فرهنگی و اتباع و مهاجرین خارجی بالای ۹۵ درصد فعالیت‌های آنان محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: آموزش و تحلیل‌های سیاسی روز جهت مدیران سایر بخش‌ها در دستور کار معاونت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام // ز.‌ی


برگزاری جلسه پایش چهار ماهه برنامه عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.