با اثری ازهنرمند کرمانی؛

گرافیست کرمانی در بخش نهایی جایزه ملی هنر و ادبیات محتشم

اثر سید جواد میرحسینی گرافیست کرمانی، به مرحله‌ی نهایی پنجمین جایزه ملی هنر و ادبیات محتشم راه یافت.

گرافیست کرمانی در بخش نهایی جایزه ملی هنر و ادبیات محتشمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانو بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان؛ پوستر سیدجواد میرحسینی گرافیست کرمانی به مرحله نهایی پنجمین جایزه ملی هنر و ادبیات محتشم راه یافت.

فراخوان پنجمین جایزه ملی هنر و ادبیات محتشم، همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) با اهداف بسط و ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه با تأکید بر ظرفیت فعالیت‌های ادبی و هنری، بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای معرفی هر چه بهتر و تأثیرگذارتر فرهنگ عاشورا، تکریم و معرفی عناصر فرهنگ‌ساز عاشورا، آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ عاشورا با محورهای عاشورا در آیینه فرهنگ و ادب و هنر، نقش حماسه عاشورا در انقلاب اسلامی، نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ عاشورایی، شخصیت های عاشورایی و نماز ظهر عاشورا برگزار شد.

از میان ٣٣٠ اثر ارسالی تا 14 آبان در بخش هنرهای تجسمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، 5 اثر در بخش‌های نقاشی، تصویرسازی، پوستر، خوشنویسی، نقاشی‌خط و آثار حجمی به بخش نمایشگاهی راه پیدا کردند.

این آثار پس از برپایی نمایشگاه مورد داوری قرار گرفته و نفرات برگزیده هر بخش برای دریافت جایزه محتشم توسط هیئت داوران معرفی می شوند.
انتهای پیام /ح

راه یابی گرافیست کرمانی به بخش نهایی جایزه ملی هنر وادبیات محتشم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار