عامری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

مسافران از مرزهایی که رفته اند، بازگردند/ کمبود اتوبوس بین شهری در مرزهای عراق وجود ندارد

مدیر عامل اتحادیه تعاونی مسافربری گفت: مسافران کربلا از مرزهایی که رفته اند به کشور بازگردند تا برای رفت و آمد با مشکل مواجه نشوند.

مسافران از مرزهایی که رفته اند، بازگردند/ کمبود اتوبوس بین شهری در مرزهای عراق وجود نداردمحمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه 12 هزار دستگاه اتوبوس برای ایام اربعین در نظر گرفته ایم، اظهار کرد: در مرز مهران 2هزار و 400 دستگاه اتوبوس برای برگشت زائران در نظر گرفته شده تا مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ناوگان اتوبوس با تعداد زائران هماهنگ شده بود،بنابراین مسافرانی که در موقع رفتن به کربلا از مرز مشخصی عبور کرده بودند در موقع برگشت باید از همان مرز عبور کنند تا با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.
 
عامری با بیان اینکه برای بلیط مسافران در ایام اربعین تخفیفاتی در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: برای بلیط های رفت همان نرخ سال 95 احتساب شده و برای برگشت زائران نیز 10 درصد نرخ بلیط را کاهش دادیم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافری در پایان یادآورشد: خوشبختانه با برنامه ریزی های دقیق و بازرسی های صورت گرفته بازار سیاه و دلالی برای بلیط ها به مرزهای کربلا انجام نشد است.

بر اساس این گزارش، در ایام اربعین مقرر شده بود که نرخ های بلیط دو برابر شود و این امر زمینه ساز گله مندی بسیاری از مسافران شده است که  با پیگیری های صورت گرفته به نظر می رسد که نرخ بلیط اتوبوس به مرزهای عراق کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دلالان بازار سیاه شکست خوردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار