مدیرکل راه و شهرسازی قم:

خروج مسکن از ردیف کالاهای سرمایه ای/45 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه در قم وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت:سیاست راه و شهرسازی خروج مسکن از ردیف کالاهای سرمایه ای و تبدیل آن به یک کالای مصرفی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صبوری،مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به سیاست این اداره کل مبنی بر خارج کردن مسکن از مجموعه کالاهای سرمایه ای  اظهار کرد :45 هزار واحد مسکونی شیک و تجملی خالی از سکنه در مناطق یک و چهار شهرداری قم وجود دارد.

وی افزود:معادل همین مقدار نیز 46 هزار واحد مسکونی مهر ایجاد کردیم و هر چند این 2 عدد بسیار به هم نزدیک است ولی شاید مقایسه آنها با یکدیگر درست نباشد، چراکه مسکن مهر برای قشرهای آسیب پذیر است، ولی این تعداد واحد مسکونی شیک خالی از سکنه در مناطق یک و چهار شهرداری قرار دارد.


 مدیرکل راه و شهرسازی قم اذعان کرد : سیاست راه و شهرسازی خروج مسکن از ردیف کالاهای سرمایه ای است، تا به یک کالای مصرفی تبدیل شود و به تبع آن مردم نیز سرمایه های خود را برای انجام سرمایه های بلند مدت به حوزه مسکن وارد نکنند و نخواهند از تورمی که به یک باره رخ می دهد منفعت اقتصادی کسب کنند.


صبوری ادامه داد: اگر در عرض یک سال بر اثر سیاست مالی دولت افزایشی را در بحث صدور پروانه ها مشاهده می کنیم، شاید تحلیل های نادرست جامعه باشد، ولی به هیچ وجه رویکرد اصلی رشد فزاینده قیمت مسکن همانند سال های گذشته نیست.

انتهای پیام/ش

لزوم خروج مسکن از کالای سرمایه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار