قم؛

پایان یافتن پروژه‌های مسکن مهر در استان قم به زودی

ضرورت به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهربه زودی در جلسه شورای مسکن استان قم امروز بررسی شد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم بر ضرورت به اتمام رسیدن پروژه‌های مسکن مهر در استان تاکید کردند.

 محسن صبوری مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان قم با اشاره به وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در استان گفت:چهل و سه هزار و  863 واحد در قالب مسکن مهر در استان قم تعهد شده بود که سهم شهر قم از این پروژه‌ها، چهل و یک هزار و 320 واحد بوده و تاکنون سی و هشت هزار و  744 واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح شده است.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سهم شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان قم در طرح مسکن مهر دو هزار و 543 واحد بود که دو هزار و  33 واحد آن افتتاح و حدود 500 واحد باقی مانده است، پیشرفت فیزیکی محله‌های مسکن مهر در شهر قم بالا بوده، به زودی می‌توانیم مسکن مهر را در استان به پایان برسانیم.
 
احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه این جلسه گفت: باید هر چه زودتر پروژه‌های مسکن مهر در استان قم به پایان برسد و نباید پیشرفت این پروژه‌ها لاک پشتی باشد، برای این کار از سوی وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود و مدیران استان قم هم باید پیگیر اتمام پروژه‌های مسکن مهر باشند.
 
همچنین صادقی استاندار قم هم در این جلسه با اشاره به ضرورت دادن اختیاران به استان‌ها اظهار کرد: باید اختیار زمین به استان‌ها واگذار شود، اکنون قوانین و بحث‌های مدیریتی موجب مشکلاتی در اجرای پروژه‌ها شده است، مدیران باید از امکانات و اختیارات خود برای اجرای پروژه‌ها استفاده کنند.

در این جلسه احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، استاندار قم، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، مسکن مهر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار