هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای برای تردد زوار وجود ندارد

معاون عملیاتی مرزبانی ناجا گفت: هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای برای تردد زوار وجود ندارد.

هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای برای تردد زوار وجود ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ سردار جلال ستاره اظهار کرد : از دیشب که موج بازگشت زائران از کربلای معلی و عتبات عالیات شروع شده و این وضعیت کماکان ادامه دارد و پیش بینی می کنیم تا فردا این روند پرحجم برگشت زوار را خواهیم داشت.

وی افزود : آخرین آماری که از هر سه مرز داشتیم تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند، به نظر می رسد تا فردا این امر فروکش کند و زوار عزیز به کشور برگردند.

ستاره تاکید کرد: امسال به همت همکاران در مرزبانی و سایر نیروهای انتظامی و همچنین همکاری خود زائران که کاملا با مدارک قانونی وازد مرزها شده بودند، هیچ گونه مشکل امنیتی در این راستا گزارش نشده است.

وی افزود: همچنین زواری که وارد کشور می شوند از برخورد و همکاران ما در عراق و سایر مسولان بسیار راضی بودند و به سلامت و در امنیت به این سفر معنوی رفتند و در امنیت کامل بازگشتند.

معاون عملیاتی مرزبانی ناجا افزود: در خصوص جلوگیری از ازدحام جمعیت بازگشت زائران، سرعت گیت های کشور عراق به طول کامل فعال است و همچنین گیت های گذرنامه جمهوری اسلامی به همین صورت به طوری که کنترل گذرنامه در کمتر از ۵ ثانیه انجام می گیرد و به صورت کاملا روان زائرین به سوی مرز در حال تردد هستند جای هیچ گونه نگرانی در این راستا نیست.

 

انتهای پیام/ه

 

تردد زائران از مرز بین المللی مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.