میزان آب در سد زاینده‌رود به پایین‌ترین حد رسیده است

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت:کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود به محدوده 150 میلیون مترمکعب که بخشی از این ذخیره، گل‌ولای و غیرقابل مصرف است، اجرای طرح آب‌رسانی «اصفهان بزرگ» را به خطر انداخته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی  اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی در شروع سال آبی جدید و کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود، از استاندار اصفهان در خواست می‌کنیم با دعوت از ستاد بحران کشور به اصفهان، جلسه ستاد بحران آب تشکیل دهد.

وی افزود: کاهش ذخیره آب سد زاینده‌رود به محدوده 150 میلیون مترمکعب که بخشی از این ذخیره، گل‌ولای و غیرقابل مصرف است، اجرای طرح آب‌رسانی «اصفهان بزرگ» را به خطر انداخته است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال زراعی جدید که یک ماه و نیم از شروع آن گذشته، قطره‌ای باران وارد سد زاینده‌رود نشده و شرایط سختی را برای 5 میلیون جمعیت طرح آب‌رسانی اصفهان بزرگ به وجود آورده است.

حاجی دلیگانی هشدار داد: ادامه این روند خسارت‌های جبران ‌ناپذیری را به کشاورزان، صاحبان صنعت و بخش خانگی استان اصفهان وارد خواهد کرد.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکیل ستاد بحران کشور در اصفهان بحران کمبود آب در این استان مهم مرکزی و کم آب را بیشتر معرفی خواهد کرد و به تصمیم‌های کارساز منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش میزان آب در سد زاینده رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.