کاناوارو سرمربی گوانگژو شد

سران باشگاه گوانگژو اورگراند، کاناوارو را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کردند.

کاناوارو سرمربی گوانگژو شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه گوانگژوی چین امروز (پنجشنبه) فابیو کاناوارو رو را که سال 2015 این تیم را ترک کرده بود به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.
مدافع سابق یوونتوس و رئال مادرید که در اوایل هفته جاری از  مربیگری تیانجین کوانجیان استعفا داد، قرارداد پنج ساله ای با گوانگژو امضا کرد و جانشین لوئیس فیلیپ اسکولاری، مربی برزیل را در تیم قهرمان چند ساله چین شد.


این مربی 44 ساله اواخر سال 2014 به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد؛ ولی پس از 7 ماه از سمت خود اخراج شد و مارچلو لیپی جای او را گرفت.
با این حال کاناوارو پس از یک دوره حضور در تیانجین کوانچین، و کسب عنوان سومی با این تیم و رساندن آنها به لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به گوانگژو بازگشته است.


گوانگژو روز یکشنبه برای هفتمین بار فاتح سوپر لیگ چین شد و وظیفه کاناوارو کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با این تیم است. علاوه بر این یکی دیگر از وظایف کاناوارو تشکیل تیمی تمام چینی در گوانگژو تا سال 2020 است.



در بیانیه باشگاه گوانگژو اورگراند آمده:" پس از بحث و گفتگوها، تصمیم گرفتیم فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی گوانگژو اورگرند انتخاب کنیم. هدف ما این است که سال آینده برای هشتمین سال پیاپی جام ببریم و سه گانه کسب کنیم. می‌خواهم قهرمان سوپرلیگ چین، چمپیونزلیگ آسیا و جام حذفی باشیم."
انتهای پیام/

کاناوارو به گوانگژو برگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار