جانشین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم:

فعالیت 15 پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی

جانشین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت:در اربعین حسینی6 پایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار در قم و محورهای مواصلاتی آماده خدمت رسانی به زائران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سلیمی، جانشین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم اظهار کرد: 6پایگاه های ثابت در روز اربعین در محورهای مواصلاتی بخش های کهک، جعفریه، خلجستان، سلفچگان و 2 نقطه آزاد راه قم - تهران به صورت آماده باش خواهند بود تا به مسافران خدمات ارائه کنند.


وی افزود: چهار پایگاه سیار در داخل حرم حضرت معصومه(س) و چهار پایگاه در میدان آستانه و خیابان های منتهی به این حرم مطهر خدمات امدادی را ارائه خواهند کرد.


جانشین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم با اشاره به این که در مسجد مقدس جمکران نیز یک پایگاه سیار فعال خواهد بود گفت: خدمت رسانی به زائران و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) در کل پایگاه ها با حضور 80 تن از پزشکان، پرستاران و امدادگران انجام می شود.


سلیمی ادامه داد: همچنین تعدادی آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای روز اربعین در اطراف حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.


وی خاطرنشان کرد: تیم واکنش سریع نیز در خیابان ساحلی قم فعال است تا در صورت نیاز به امداد رسانی در نقاط مختلف شهر حضور پیدا کند.


جانشین معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم با اشاره به  خدمات رسانی تیم های امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی  سال جاری گفت: با فعالیت بیش از 110 تن از نیروها و متخصصان هلال احمر، به یک هزار و 832 تن از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت معصومه(س) خدمات ارائه شد.


 انتهای پیام/ش

خدمت رسانی هلال احمر قم به زائران در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار