صنعت مبلمان قم نیاز به برندسازی و معرفی هرچه بیشتر دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: صنعت مبلمان استان نیاز به برندسازی و معرفی هرچه بیشتر دارد که در راستا آمادگی داریم تا با همکاری واحد‌های تولیدی به ارتقا جایگاه این صنعت کمک کنیم.

وحید آشتیانی ، با اشاره به سهم و جایگاه بسیار بالای صنعت مبلمان استان در تولیدات کشور،گفت: علی رغم جایگاه بسیار خوب مبلمان و منبت قم در بازار فروش پایتخت و سایر استان‌های کشور، هنوز نام و برند صنایع مبل این ستان جایگاه واقعی خود را در ذهن مشتریان پیدا نکرده‌است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: در همین راستا، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمود طالبی مدیرکل بازرسی استان از واحد‌های تولیدی نمونه این صنعت در شهرک صنعتی تخصصی ثامن بازدید شد و در جلسه صمیمی با این صنعتگران، موانع و مشکلات اصلی بر سر معرفی و برندسازی این هنر صنعت مطرح و راهکار‌های اجرایی برای آنها مصوب گردید.

او ادامه داد: از مصوبات این جلسه تشکیل کارگروه تخصصی صنعت مبلمان برای ایجاد اتاق فکر برای ارائه راهکار‌های اجرایی و برداشته شدن موانع برندسازی صنعت مبل استان و همچنین اختصاص فضا‌های تبلیغاتی و تسهیل راه‌های دسترسی به شهرک صنعتی ثامن بوده‌است.

آشتیانی بیان کرد: امیدواریم حال که بخش دولتی با تمامی قوا پای کار آمده‌است، بخش تولیدی نیز با همکاری مناسب خود در قالب یک کار گروهی و تیمی، تمام توان خود را برای معرفی تولیدات خود در بازار‌های داخلی و خارجی صرف نماید تا در پایان سال بتوانیم گام مثبتی در تحقق شعار سال برداشته باشیم.

شهرک صنعتی قنوات (ثامن الائمه) قم، اولین شهرک صنعتی تخصصی صنفی چوب و مبلمان (درودگران) واقع در کیلومتر سه اتوبان قم - گرمسار از سال ۸۸ عملیات اجرایی و عمرانی آن در ۱۴۰ هکتار زمین آغاز گردید. از اوایل سال ۹۰ بهره برداری از این شهرک آغاز و هم اکنون بیش از ۵۳۰ قرارداد با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده است. در این شهرک هم اکنون قریب ۲۰۰ واحد فعال هستند و ظرفیت خوبی در تولید مصنوعات چوبی ایجاد کرده است.

اخیراً با پیگیری‌های انجام شده، اسناد مالکیت اراضی واگذار شده نیز اخذ شده است و ۵۰ هکتار فاز توسعه صنعتی و کارگاهی و ۲۰ هکتار نیز به زون نمایشگاهی اختصاص یافته است، مطالعات این بخش نهایی و در آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

این شهرک دارای امکانات متنوعی از جمله ایستگاه آتش نشانی، مجتمع خدماتی، مجتمع کارگاهی، فضای سبز، انتظامات و خدمات نگهداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار