الاغ باعث تصادف درسیرجان؛

تصادف الاغ با 5خودرو یک زخمی داشت

سرگردانی الاغی که سبب برخورد 5 خودرو شد و یک نفر را راهی بیمارستان کرد .

تصادف الاغ با 5خودرو  یک زخمی داشتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا بر اعلام اورژانس جاده ای محور قطروئیه به نی ریز ،شب گذشته در محور قطرویه-سیرجان، سواری خودروی پراید تک سرنشینی که از سیرجان به سمت نی‌ریز در حرکت بود به الاغ سرگردانی که در تاریکی به یکباره وارد جاده شده است ، برخورد کرده است .

بر اساس اعلام اورژانس بین جاده ای سیرجان نی ریز ،ایمن خودرو پس از برخورد از جاده منحرف و واژگون شده و پس از 15 دقیقه از وقوع حادثه اول، در همین نقطه و مقابل چشمان تکنسین‌های اورژانس، یک کامیون تک باری که از سیرجان به طرف نی‌ریز در حرکت بوده است؛ برای اینکه به لاشه الاغ وسط جاده برخورد نکند، به لاین مخالف رفته و به صورت شاخ به شاخ به یک خودرو 405 که در جهت مخالف در حرکت بود، برخورد می‌کند.

همچنین قبل از اینکه تکنسین‌های اورژانس بتوانند برای کمک به مصدومان برخورد دوم اقدام کنند؛ یک تریلر از پشت سر به کامیون تک برخورد می‌کند.

سپس تکنسینهای اورژانس در حال کمک به دیگر مصدومان، تقاضای کمک و اعلام حادثه به پلیس راه نی‌ریز برای حضور در محل بودند که به یکباره وانت پیکانی که در مسیر نی‌ریز- سیرجان در حرکت بود برای برخورد نکردن به این خودروها از جاده منحرف و در مسافتی دور واژگون می‌شود.

این حادثه خوشبختانه، فقط یک مصدوم شدید داشته است و آن راننده 28 ساله پژو 405 بوده است ومورد فوتی گزارش نشده است.

انتهای پیام/ح

الاغی که در جاده دردسرساز شد

برچسب ها: تصادف ، الاغ ، اخبارکرمان ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار