انتقال بیش از 14 هزار زائر اربعین حسینی به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و از پایانه های مسافربری استان همدان به مرز مهران منتقل شده‌اند.

انتقال۱۴۵۰۰ زائر اربعین حسینی از همدان به مرز مهران به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی به زائران اربعین، اظهار داشت: ۳۲۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۵۰ دستگاه مینی بوس و ۷۷۵ دستگاه سواری در استان همدان آماده خدمت به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح اربعین در روز دوم آبان تا روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر توسط ۴۴۷ دستگاه وسیله نقلیه عمومی به سمت مرز مهران جابجا شده اند که از این تعداد ۳۶۴ دستگاه اتوبوس و مابقی مینی‌بوس، سواری و ون بوده اند.

رودباری همچنین عنوان کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از پایانه های مسافربری، شاهد کنترل و نظارت جدی بر وضعیت فنی اتوبوس ها هستیم تا خودروهایی که از استان به سمت مهران می روند مشکل فنی نداشته باشند.

وی تأکید کرد: شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان وسایل نقلیه آمادگی کامل برای جابجایی مسافران را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: مراکز خدمات رفاهی در جاده های استان و مراکز معاینه فنی در خدمت مسافران کربلا هستند.

انتهای پیام/خ

جابجایی زائرین اربعین حسینی به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.