معاون عملیات سازمان آتش نشانی اصفهان مطرح کرد:

تشریح اقدامات آتش نشانی اصفهان در مباحث آموزشی و عملیاتی

معاون عملیات آتش نشانی اصفهان گفت: سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان جهت آشنایی مردم با موارد ایمنی اقدام به برگزاری چندین برنامه در حوزه آموزش و پیشگیری و عملیات کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضوانیدرخصوص برگزاری مانور عملیاتی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی استان اصفهان جهت آشنایی مردم با موارد ایمنی اقدام به برگزاری چندین برنامه در حوزه آموزش و پیشگیری و عملیات کرده است.

وی افزود: حوزه آموزش و پیشگیری برای کلاس‌های داخل ایستگاه‌های آتش‌نشانی فراخوان داده و از مدارس دعوت به عمل آورده است.

معاون عملیات آتش‌نشانی اصفهان گفت: با توجه به اهمیت اصل پیشگیری از وقوع حوادث در کنار مباحث حوزه آموزش و پیشگیری در ایستگاه‌ها رویکرد سازمان آتش‌نشانی بر ورود حوزه عملیات بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش و پیشگیری و حوزه عملیات علاوه بر انجام برنامه‌های تعریف‌شده حوزه خود در هر چهار منطقه عملیات که شامل 6 ایستگاه است، به صورت روزانه از مدارس مناطق بازدید به عمل آمده است.

رضوانی خاطرنشان کرد: همکاران آتش‌نشان علاوه بر برگزاری کلاس آموزشی و انتقال اطلاعات به دانش آموزان، از سیستم‌های گرمایشی مدارس نیز بازدید کرده و موارد ایمنی را بازرسی می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین در ایام محرم بازدید کلی و ایمنی از هیأت‌ها صورت گرفت و چک‌لیست ایمنی تنظیم‌شده توسط آتش‌نشانان به هیأت‌ها ارائه شد و به جهت ایمنی بیشتر و بهتر در ده شب ایام محرم استقرار نیرو در زمان برگزاری مراسم‌های عزاداری انجام گرفت.

معاون عملیات آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به اهمیت مباحث پیشگیری تأکید کرد: آتش‌نشانان در ماه رمضان و پس از آن با حضور در مساجد اقدام به توضیح مباحث آموزشی بین دو نماز کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.