برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سردشت

در آستانه برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی، یادواره شهدای دانش آموز در سالن سینما قدس سردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در مراسم یادواره شهدای دانش آموز  با اشاره به اینکه امنیت ، عزت ، توسعه و آسایش امروز حاصل خون شهیدانی است که مایه افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی هستند ، گفت : پایداری در راه حق و ظلم ستیزی و استقامت در دفاع از حق از مهمترین دستاوردهای بصیرت سیاسی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالی تصریح کرد : امروز بعضی ها در تلاشند تا در ماهیت انقلاب اسلامی انحراف ایجاد نمایند اما لازم است بصیران جامعه با دنباله روی از بصیرت سیاسی شهدا در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین در جهت جلوگیری از انحراف در تلاش باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدای دانش آموز گفت : پیام شهدا این است که در راه دفاع از ارزش ها ، دین ، انقلاب و ملت جانمان را در طبق اخلاص بگذاریم که این رمز جاودانگی شهداست.

حسن پور تاکید کرد : تداوم راه شهدا امروز رسالت ملت است و هرگز اهداف شهدا از اهداف انقلاب و مردم جدا نخواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه برای ایجاد یادمان ها 200 میلیون ریال درنظر گرفته شده اند، تصریح کرد : یک یادمان شهدای فرهنگی در داخل اداره ایجاد و همچنین به صورت پایلوت در 3 مدرسه اجراشده اند.

انتهای پیام/ع

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سردشت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.