استاندار سمنان;

رتبه نخست استان سمنان در سلامت اداری در کشور

استاندار سمنان گفت : استان سمنان در بُعد سلامت اداری و عدم اختلاس رتبه اول کشوری را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان گفت : استان سمنان از بُعد سلامت اداری و عدم ارتشا واختلاس رتبه اول کشوری را دارد.


وی با بیان اینکه شهرداری ها در مدیریت شهری باید درآمد را تولید و هزینه کنند، افزود: شهرداران باید ضمن توجه به رونق بخش سرمایه گذاری مدیریت خود را تقویت و با عملکرد مدبرانه این ظرفیت را به درآمد زایی تبدیل کنند.


استاندار سمنان تشکیل اتاق فکر در شهرداری ها را یکی از ضروریات مهم برشمرد و ابراز داشت: شهرداران ممکن است به دلیل مشغله کاری فرصت تفکر درخصوص ایده های جدید نداشته باشند و در همین راستا با تشکیل اتاق فکر در شهرداری ها می توانند از پتانسیل فکری کسانی که اندیشه ای سیال دارند، بهره مند شوند.


شهرداری مهمترین نهادهای کشور


خباز بابیان اینکه شهرداری مهمترین نهادهای کشور محسوب می شود، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در دولت صورت گرفته، بحث واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی است و شهرداران موظفند این پروژه ها را احصا و به استانداری اعلام کنند.


وی افزود: صرف اتکا به درآمدهای نفتی و اعتبارات دولتی نمی تواند توسعه استان را رقم بزند لذا این مهم می طلبد تا بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد لذا شهرداران باید به لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی توجه بیشتری را داشته باشند.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار