معاون استانداری سمنان;

ظرفیت مطلوب استان سمنان برای اجرای سامانه دادور

معاون استانداری سمنان گفت : استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی برای اجرای سامانه دادور به‌صورت آزمایشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در جلسه تبیین سامانه دادور برای مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت : استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی برای اجرای سامانه دادور به‌صورت آزمایشی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.


وی با تأکید بر اینکه با حمایت دولت در استان سمنان فضای کسب‌وکار بهبودیافته است تصریح کرد: این استان در مقایسه با سایر استان‌ها ظرفیت‌های خوبی را برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در داخل و خارج از کشور دارد.


افتتاح سامانه دادور در سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از سفر وزیر اقتصاد در آینده نزدیک به استان سمنان خبر داد و افزود: راه‌اندازی و افتتاح سامانه دادور در سمنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر اقتصاد در این استان است.


وی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه دادور شاخص‌های کسب‌وکار در استان سمنان ارتقا می‌یابد تصریح کرد: استان سمنان در حوزه سلامت اداری بالاترین رتبه را به جهت تعاملات نزدیک‌بین دستگاه‌های اجرایی دارا است و این مهم ما را از سایر استان‌ها در اجرای این سامانه و طرح پایش فضای کسب‌وکار متمایز می‌کند.


همتیان با تأکید بر لزوم رصد موانع و مشکلات موجود در این سامانه بیان کرد: در این سامانه فضایی اختصاصی برای استاندار سمنان تعبیه‌شده که با اعلام موانع و مشکلات قابلیت رسیدگی از سوی استاندار نیز تسهیل می‌شود.


وی با اشاره به اینکه اکنون در شاخص‌های کسب کار استان سمنان در سطح 124 قرار دارد اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تدوین قوانین برنامه ششم توسعه دولت مکلف است این رتبه را با 10 درصد ارتقا به 70 برساند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: با تحقق این هدف سرمایه‌گذاران بیشتری استان سمنان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند که این مهم در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد استان سمنان نیز مؤثر است.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.