فرماندار بوشهر:

اشتغال در حوزه صنایع دستی شهرستان بوشهر توسعه می‌یابد

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: اشتغال در حوزه صنایع دستی شهرستان بوشهر توسعه می‌یابد.

اشتغال در حوزه صنایع دستی شهرستان بوشهر توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عباس جمشیدی صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: در بوشهر ظرفیت‌های بی‌شماری وجود دارد که با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توان گام‌های اساسی در حوزه اشتغال برداشت.

وی یکی از ظرفیت‌ها را صنایع دستی عنوان کرد و ادامه داد: دولت اعتبارات گسترده‌ای را برای توسعه مشاغل خانگی تخصیص داده است و حمایت ویژه‌ای از این حوزه می‌شود.

فرماندار شهرستان بوشهر از توسعه اشتغال در روستا‌ها خبر داد و اضافه کرد: فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها از تمامی پتانسیل‌های موجود در بخش مرکزی به‌ویژه در زمینه ایجاد اشتغال در خانه‌های روستایی استفاده کرده و همکاری گسترده‌ای را خواهند داشت.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: راه‌اندازی گالری صنایع دستی استان بوشهر نقش مهمی در حمایت از فعالان این حوزه دارد.

ارغوان مهدی‌زاده با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار بوشهر به حوزه صنایع دستی، بیان کرد: پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاهد همکاری خوبی هستیم.

وی از توسعه آموزش‌های مرتبط با صنایع دستی خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه ویژه‌ای به توسعه صنایع دستی و ایجاد اشتغال در روستا‌ها داریم.

انتهای پیام/ز

اشتغال در حوزه صنایع دستی بوشهر توسعه می‌یابد

برچسب ها: اشتغال ، بوشهر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.