امام جمعه خورموج:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دشتی در مسیر اقتصاد مقاومتی ارائه شود

امام جمعه خورموج با تاکید بر مهارت‌آموزی بر اساس ظرفیت‌های شهرستان دشتی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان دشتی در مسیر سیاست‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دشتی در مسیر اقتصاد مقاومتی ارائه شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات جوانان و خانواده‌های توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی است که در این راستا باید همه امکانات سوق داده شود.

وی، فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را لازمه زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال کسب مهارت و آموزش فنی و حرفه‌ای است و اگر شرکت و نهادی اعلام جذب نیروی مهارتی کند جوانان با آموزش‌های لازم وارد بازار کار شوند.

امام جمعه خورموج، نقش فنی و حرفه‌ای در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: باید با اطلاع رسانی مطلوب زمینه بازدید همه اقشار جامعه از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فراهم شود تا برای توسعه مهارت آموزی گامی مهم برداشته شود.

حجت الاسلام مصلح آموزش‌های مهارتی را از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه دانست و گفت: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با رویکرد مهارت آموزی نسل جوان، باید در اولوین برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی قرار بگیرد.

وی، مهارت آموزی را از شاخص‌های عدالت اجتماعی و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: زمانی که نیروی جویای کار از مهارت بهره‌مند باشند، فرصت اشتغال یافته و به عدالت اقتصادی دست می‌یابیم.

امام جمعه خورموج با تاکید بر ضرورت تقویت دوره‌های آموزش مهارت آموزی، گفت: آموزش‌های مهارتی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است که به شکل جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

مصبح، با تاکید بر مهارت‌آموزی بر اساس ظرفیت‌های شهرستان دشتی تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان دشتی در مسیر سیاست‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

انتهای پیام/ز

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دشتی در مسیر اقتصاد مقاومتی ارائه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.