تسهیل خدمات رسانی به زائران اربعین

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: حُسن نظر، همکاری و تعامل موجود در راستای خدمات رسانی به زائران همه به دلیل علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردارعبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان اظهار کرد: از مسئولان عراقی به دلیل خدمات رسانی در زرباطیه و شیب عراق به صورت شبانه روزی تقدیر و تشکر می کنم. حُسن نظر، همکاری و تعامل موجود در راستای خدمات رسانی به زائران همه به دلیل علاقه به اباعبدالله الحسین (ع) است و اگر این تعامل وجود نداشت امکان ورود دو میلیون نفر به کشور عراق آن هم ظرف ۱۰ روز وجود نداشت.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان عراقی در شیب عراق خطاب به مسئولان عراقی گفت: شاهد زحمات همکاران شما در پایانه مرزی شیب بوده ام که به صورت شبانه روزی تلاش داشتند؛ خستگی راه بعضا مسافران و زائران را عصبانی می کرد ولی حُسن نظر، تعامل و بردباری همکاران مرزبانی در پایانه مرزی شیب عراق خیلی خوب بود.

فرمانده مرزبانی خوزستان ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه مشکل خاصی که مانع اعزام زائران به سمت عراق شود را نداریم و کلانتران مرز شیب و چذابه روزانه دیدار و ارتباط دارند.

سردار نظرپور یادآور شد: قبل از شروع اعزام زائران به عراق سرکشی و بازرسی از منطقه شیب به عراق انجام و مشکلات جزئی موجود نیز حل شد.

 وی بیان کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری هر کسی بدون ویزا یا درنظر نگرفتن قوانین کشور عراق نباید به کربلا برود و ما دنبال این هستیم که فرمایشات امام خامنه ای محقق شود و این دیدگاه در بین سایر مسئولان نیز وجود دارد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان گفت: امیدوارم که در ماه های آینده نیز در خدمت شما باشیم و انشاالله در این ایام تا پایان سفر اربعین حرمت تمامی زائران حسینی نگه داشته شود.

انتهای پیام/م

مسئولان عراقی همکاری خوبی در مرز چذابه دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.