اولتیماتوم یک ماهه برای تصویب سند احیای توس

سند احیای توس در شورای شهر مشهد که شامل راهبرد‌ها و راهکار‌های اجرایی آن مورد تایید کمیته بوده، تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قاضی بخشی محبی معاون دادستان مشهد گفت: باتوجه به تصویب سند احیای توس در شورای شهرمیراث فرهنگی و فرمانداری نسبت به تصویب آن در کارگروه گردشگری استان و شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نیز شورای ملی احیای توس موظفند ظرف مدت یک‌ماه اقدام کنند.

وی افزود: پیگیری لازم جهت اختصاص اعتبارات ملی و استانی برای زیرساخت‌های توس توسط راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از دیگر مصوبات کمیته شناسایی و پیشگیری شورای حفظ حقوق بیت المال است که باید صورت گیرد و طرح جامع توس توسط راه و شهرسازی تا اسفند تهیه و تصویب گردد.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: برای تعیین تکلیف توس علیا کمیته مشترکی به منظور بررسی راهکار‌های اجرایی جابجایی این هسته جمعیتی و مکان یابی مکان جدید با نگاه بوم گردی توسط شهرداری و عضویت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، میراث و استان قدس و فرمانداری ظرف یک‌ماه آینده تشکیل و نتیجه ارایه می‌گردد.

 قاضی بخشی محبی در خصوص اراضی تغییر کاربری داده شده این منطقه گفت: جهادکشاورزی باید نسبت به تعیین تکلیف اراضی غیر مجاز در خارج محدوده و خارج حریم طوس با جدیت اقدامات قانونی معمول دارد و شهرداری نیز نسبت به اجرای ارای قلع بنا با هماهنگی راه و شهرسازی اقدام نماید.

انتهای پیام//ف. ح
 

ضرورت اقدام  مسئولان در قبال سند احیای توس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار