راه اندازی اینترنت پاک مخابرات در خراسان شمالی

مدیر عامل مخابرات استان خراسان شمالی گفت : ارائه سرویس اینترنت پاک میان مخابرات منطقه خراسان شمالی و آموزش و پرورش در مخابرات استان خراسان شمالی منعقد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هاشمی مدیر عامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی در راستای  ایمن‌سازی فضای مجازی و ارائه اینترنت پاک برای کودکان و نوجوانان و فراهم‌سازی ابزارهای نظارت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت و حضور در فضای مجازی ، تفاهم نامه ای فی مابین مخابرات منطقه خراسان شمالی و آموزش و پرورش استان خراسان شمالی برای ارائه و پشتیبانی سرویس اینترنت پاک منعقد شد.

وی در خصوص راه اندازی سرویس اینترنت پاک برای اولین بار در کشور افزود : در حال حاضر با انعقاد این تفاهم نامه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان از این سرویس ایمن فضای مجازی بهره مند خواهند شد.

هاشمی از توزیع رایگان سیم کارت های طرح انارستان در بین دانش آموزان استان خبر داد و اظهار کرد : ارائه این سیم کارت ها در راستای اجرای تفاهم نامه یادشده است تا با در اختیار قرار دادن سیم کارت های یادشده که برای مجموعه کودکان، نوجوانان و جوانان (سنین ۶ الی ۱۸ سال) و پاسخ به نیازها و خواسته‌های آنها طراحی شده ، ضمن پوشش دادن تمامی نیازهای مکالمه و پیامک این گروه سنی، امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم ، امن و پرسرعت ، با بسته‌های متنوع ، متناسب با سن آنها را فراهم کرد.

براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی  هم در مراسم انعقاد تفاهم نامه با مخابرات منطقه ، سرویس اینترنت پاک  را به عنوان طرحی نوین در کشور دانست و گفت : این سرویس جدید بیش از 163 هزار دانش آموز و 14 هزار نفر از فرهنگیان  و 2 هزار آموزشگاه در مناطق 9 گانه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی را می تواند پوشش دهد.

وی با برنامه های هفته پژوهش اظهار کرد : آموزش و پرورش ضمن آمادگی لازم برای مشارکت با مخابرات استان در برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در سطح شهرستان های استان به منظور استفاده متقابل توانایی‌های آموزشی ، پژوهشی و فناوری تمام تلاش خود را در راستای توسعه فناوری و ایجاد شهر هوشمند با مشارکت دو جانبه بکارخواهد گرفت .

انتهای پیام/آ

رونمایی از اینترنت پاک برای دانش آموزان استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.