افزودن سه هزار دایری جدید به تعداد مشترکان تلفن ثابت در خراسان شمالی

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: در شش ماهه امسال بیش از 3 هزار دایری جدید به تعداد مشترکان تلفن ثابت در استان خراسان شمالی اضافه شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا هاشمی مدیر عامل مخابرات استان خراسان شمالی گفت : از ابتدای سال 96 تا پایان 6 ماهه اول میزان عملکرد مخابرات خراسان شمالی در حوزه ای، دی، اس، ال، و دیتا بیش از 2 هزار و 500 شماره است.

وی با بیان این که در گذشته زیرساخت های ارتباطی برای ارائه  FTTH سرویسی که منازل مشترکین را به فیبر نوری متصل نموده و امکان برقراری اینترنت با سرعت بالاتر از ADSL را برای مشترکین فراهم می سازد در شهر بجنورد توسط مخابرات استان فراهم شده ، افزود : از ابتدای مهر ماه سال جاری با آغاز طرح مهرگان نسبت به واگذاری و ارائه این سرویس در مسیرهای اصلی شهر آغاز شده است .

هاشمی به برگزاری نمایشگاه الکامپ در مرکز استان خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد : این نمایشگاه درتاریخ 8 الی 12 آبان ماه جاری به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد برگزار می شود .

وی گفت : ارتباط مستقیمی بین رشد و توسعه فناوری استان و برگزاری چنین نمایشگاه هایی با قابلیت معرفی آخرین دستاوردها و فناوریهای ارتباطی برای شهروندان وجود دارد .

گفتنی است : اکنون 270 هزار مشترک تلفن ثابت دراستان خراسان شمالی وجود دارد.

انتهای پیام/آ

وجود 270 هزار مشترک تلفن ثابت در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.