بجنورد؛

کاهش تعرفه ترافیك داخلی ADSL مخابرات خراسان شمالی

تعرفه ترافیك داخلی ADSL مخابرات استان 50 درصد كاهش یافت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛گریانلو مدیر تجاری مخابرات استان گفت :کاهش تعرفه با هدف كاهش هزینه و افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های داخلی، تفكیك ترافیك بین‌الملل از ترافیك داخلی در 15 منطقه از مناطق مخابراتی سراسر كشور از جمله در مخابرات استان به طور كامل اجرایی شده و در سایر مناطق باقی‌مانده در حال اجرا می باشد.

وی افزود: طرح تفكیك ترافیك داخلی از بین‌الملل با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای اجرای مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری از سوی شركت مخابرات ایران به مناطق مخابراتی در سراسر كشور ابلاغ شد كه خوشبختانه مخابرات خراسان شمالی به عنوان یكی از اولین استانها بلافاصله این طرح را در استان اجرایی كرد.

گریانلو عنوان کرد : با اجرای این مصوبه در مناطقی كه تفكیك ترافیك بین‌الملل از ترافیك داخلی صورت پذیرفته، قیمت تعرفه داخلی 50 درصد از تعرفه بین‌الملل ارزان تر محاسبه می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت : مشتریانی كه از سایت‌های داخلی استفاده می‌كنند، می‌توانند با پرداخت هزینه كمتر از حجم اینترنت بیشتر استفاده كنند به طور مثال در صورت استفاده مشترك از سایتهای داخلی به میزان 4 گیگ ، تنها به مقدار 2 گیگ از حجم مصرفی مشترك كسر می شود.

مدیر تجاری مخابرات استان همچنین گفت:بر اساس این ابلاغ ، 25 درصد حجم اضافی مربوط به مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات در محاسبه ترافیك مشتركین حذف شده است و مبنای محاسبه مشتركین مجموع ارسال و دریافت می باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.