تبلیغات یک شرکت گردشگری استرالیایی: کره شمالی سرزمینی «شگفت‌انگیز» است و ارزش دیدن دارد

یک شرکت گردشگری استرالیایی اعلام کرد کره شمالی، سرزمینی «شگفت‌انگیز» است که مانند آن در هیچ کجای کره زمین یافت نمی‌شود.

اذعان یک شرکت گردشگری: کره شمالی، سرزمینی «جذاب» و «فریبنده» استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ شرکت گردشگری «تانگیل» که سالانه بیش از ۵۰۰ استرالیایی را برای سفر به کره شمالی می‌برد، در بخشی از تبلیغات خود آورده است: کره شمالی کشوری است که بازدید از آن ارزش دارد. این شرکت در حالی به تبلیغ تور‌های گردشگری خود به کره شمالی پرداخته که ارتش این کشور به تازگی یک رزمایش نظامی با آمریکا و کره جنوبی را در دریای شرقی چین برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای پیونگ یانگ آغاز کرده است.

«الکس سیگلی»، رئیس این شرکت گردشگری طی مصاحبه‌ای درباره کره شمالی گفت: این کشور شگفت انگیز است. هیچ کشور دیگری در جهان همانند کره شمالی وجود ندارد. اگر این کشور خطرناک بود، ما نمی‌توانستیم مسئولیت برگزاری تور‌های این کشور را بر عهده بگیریم. آنچه از کره شمالی در رسانه‌ها منعکس شده صرفا درباره تسلیحات هسته‌ای آن بوده و هیچگاه به زیبایی‌های این کشور اشاره‌ای نشده است.

وی ادامه داد: بازدید از این کشور و دیدار با مردمان مهربان آن از اهمیت بالایی برخوردار است. فقط از این طریق است که می‌توان کلیشه‌های منفی را که رسانه‌ها به آن پرداخته اند، از بین برد.

ریموند فرگوسن، دبیر انجمن دوستی استرالیا و کره شمالی معتقد است این ایده که آزادی‌های شخصی در کره شمالی محدود است چیزی بیش از یک استدلال غلط نیست. او اظهار داشت: مردم استرالیا یک تصور غلط درباره کره شمالی دارند، ولی با برگزاری این تور‌ها می‌توان نسبت به تغییر افکار عمومی مردم استرالیا امیدوار بود. من درباره امنیت در کره شمالی نگران نیستم چراکه امن‌تر از این کشور را ندیده ام. دولت کره شمالی برای مردمش تحصیلات آزاد، خدمات درمانی رایگان و حتی مسکن رایگان فراهم می‌کند. آنچه که چهره این کشور را در جهان به عنوان یک دیکتاتوری نشان می‌دهد، اخبار نادرست رسانه‌ها است.

پیشتر، وزارت امور خارجه و تجارت استرالیا، سفر به کره شمالی را به اتهام تلاش برای برقراری جنگ جهانی سوم ممنوع کرده است.

کره شمالی پیش از این به استرالیا هشدار داد اگر این کشور به تبعیت از آمریکا در اعمال فشار‌های نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک بر پیونگ یانگ ادامه دهد، وقوع یک «فاجعه» اجتناب ناپذیر خواهد بود. وزارت خارجه استرالیا نز در واکنش به این تهدید‌ها اعلام کرد تهدید‌ها تنها سبب تقویت عزم استرالیا برای «یافتن راه حلی صلح آمیز» برای تنش‌ها در شبه جزیره کره می‌شود.


انتهای پیام/

 

تبلیغات یک شرکت گردشگری استرالیایی درباره جاذبه‌های کره شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار