برگزاری تورهای جالب در کره‌شمالی برای ارتقای صنعت گردشگری این کشور!+ عکس

کشور قحطی‌زده کره‌شمالی به منظور جذب گردشگر و رشد صنعت کشاورزی خود به برگزاری تورهای گردشگری جالبی روی آورده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛کشور کره‌شمالی به منظور جذب گردشگر و رشد صنعت کشاورزی خود به برگزاری تورهای گردشگری جالبی روی آورده است.

این تورهای گردشگری که «تور کارگری» نام دارند این فرصت را برای گردشگران خارجی فراهم می کنند تا در محیطی کاملا طبیعی به کشت برنج بپردازند.

در حالی که تنش میان غرب با کره شمالی در ماه های اخیر به بالاترین سطح رسیده است، این کشور همچنان سعی دارد از طریق تبلیغات گسترده و با معرفی تورهای جالب و علمی، صنعت گردشگری خود را ارتقا دهد.

برگزاری تورهای جالب در کره شمالی برای ارتقای صنعت گردشگری این کشور!

در تصاویری که اخیرا از برگزاری تورهای کارگری منتشر شده، شاهد گردشگرانی بودیم که ساعات زیادی از روز را به یادگیری نحوه کشت برنج در شالیزارهای خشک شده کره شمالی می گذراندند.

بر اساس آنچه در وب سایت گردشگری کره شمالی آمده است: تورهای کارگری توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. آنها ترجیح می دهند کار در مزرعه را با شرکت در این تورها تجربه کنند. از طریق این تورها، گردشگران می توانند از سیاست ها و فرهنگ کشاورزی یک جامعه اطلاع پیدا کنند.

بیشتر گردشگرانی که به کره شمالی سفرمی کنند، چینی هستند. آنها معمولا از طریق تورهای قایقرانی به شهر مرزی داندونگ وارد شده و از آنجا به سایر نقاط سفر می کنند. شرکت های گردشگری کره شمالی با ارائه تضمین مبنی بر تامین امنیت گردشگران روسی، از آنها استقبال می کند.

انگلیس از دیگر کشورهایی است که گردشگران زیادی به کره شمالی می فرستند. این کشور ماه گذشته با تشدید تنش ها در شبه جزیره کره، سفر گردشگران انگلیسی به این کشور را ممنوع کرد.

کره شمالی از کشورهایی است که بیشترین سابقه قحطی را در تاریخ تجربه کرده است. تشدید قحطی در تابستان باعث می شود میلیون ها نفر از مردم این کشور با خطر گرسنگی مواجه شوند.

قحطی سال های 1994 تا 1998 در کره شمالی باعث شد حدود 3 میلیون 500 هزار نفر از مردم آن جان خود را از دست بدهند.

انتهای پیام/

 

برگزاری تورهای کارگری در کره شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار