معاون شهردار قم؛

همکاری شهرداری قم در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

ذاکریان گفت:شهرداری قم چند سالی است بانظافت مسیر پیاده ‌روی در تلاش است تا فرهنگ سازی حفظ نظافت را نیز میان زائران انجام دهد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛عباس ذاکریان،معاون شهردار قم، در بازدید از موکب کریمه اهل بیت سلام الله علیها واقع در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین نشان از عظمت و قدرت شیعیان و مسلمانان در جهان است، اظهار کرد: تمام زائران حرم امام حسین(ع) وظیفه دارند به اندازه توانایی خود و به هر شیوه‌ای که می‌توانند به دیگران خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مردم از آستان‌های مقدسه توقع بیشتری در کمک به زائرین دارند، عنوان کرد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) امسال نیز مانند سنوات گذشته در این حماسه شرکت کرده و نسبت به سال‌های گذشته با تثبیت سازه‌ها و افزودن برنامه های سخنرانی، مداحی، ذکر اهل بیت(ع) و مطالب فرهنگی کیفیت خدمت رسانی به زائران را بیشتر کرده است.

معاون شهردار قم ادامه داد: تمام خدمت رسانان به زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) بیشتر از میزان توان خود در بحث خدمت رسانی مشارکت می‌کنند و تمام دارایی خود را با اخلاص و شور و اشتیاق خاصی در اختیار زائران قرار می‌دهند تا مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

وی با اشاره به همکاری شهرداری قم در بحث خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: شهرداری قم چند سالی است با یک حرکت ابتکاری در بحث نظافت 100 تیر از مسیر پیاده روی زائران از نجف به کربلا ورود پیدا کرده است که علاوه‌بر نظافت مسیر پیاده ‌روی در تلاش است تا فرهنگ سازی حفظ نظافت را نیز میان زائران انجام دهد و امیدواریم سایر کلانشهرها نیز در این حماسه پرشور شرکت کنند تا به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

انتهای پیام/ح

تلاش برای ارتقاء فرهنگ حفظ نظافت در مسیر پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار