دو برابر شدن تعداد گیت‌های گذرنامه در پایانه مرزی میرجاوه

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌هایی از پلیس راه و راهور استان برای ساماندهی خودروها و مشکلات ترافیکی در شهرمیرجاوه و محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ احمدطاهری در حاشیه بازدید از خدمت رسانی به زائران پاکستانی در مرز میر جاوه گفت: افتخار این را داریم که خدمتگزار زائران ابا عبدالله‌الحسین(ع) در نقطه صفری مرزی باشیم و این یک توفیق الهی برای کارکنان ناجا است.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائران تعداد گیت‌های گذرنامه ‌دو برابر شده است افزود: با همکاری و تعامل با سایر نهادها دولتی سعی خواهیم کرد تا خدمات شایسته‌ای را برای زائران پاکستانی ارائه دهیم تا میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: حضور این عزیزان در این استان مایه خیر و برکت است، چون رنج و سختی سفر را به جان می‌خرند تا به زیارت حرم سرور و سالار شهیدان بروند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: تامین امنیت در مسیر محورها و محل اسکان زائران نیز پوشش کامل داده شده است تا مسافران در آسایش و آرامش باشند و مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

جانشین انتظامی استان در پایان سخنان خود خاطر‌نشان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت کارکنان خود مشکلات سر راه زائران حسینی را برطرف خواهد کرد تا آن‌ها در کمال آرامش به سفر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/پ

 

افزایش  تعداد گیت‌های گذرنامه در مرز میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.