فرمانده هواناجا:

نوار مرزی با پهبادهای هوا ناجا کنترل می شود

فرمانده هواناجا از پایش تصویری کلیه نوار مرزی مرز مهران با استفاده از ۸ فروند پهباد پایش از اقدامات جدید هوا ناجا در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار خلبان حسین علی مستاجران فرمانده هواناجا در مرز مهران اظهار داشت: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس های تخصصی در خدمت زائران حسینی(ع) است.

وی در ادامه افزود:در مرز مهران ۷ فروند بالگرد،۸ فروند پهباد و یک فروند هواپیما استقرار یافته و در جهت تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیرهای منتهی به شهر مهران ارائه خدمت می کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره ۲۱ سورتی پرواز و ۴۱ ساعت گشت هوایی توسط بالگردهای هواناجا در مرز مهران،تصریح کرد: در کنار گشت های هوایی با استفاده از ۸ فروند پهباد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه را انجام می دهیم.

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران ، در راستای افزایش امنیت و احساس امنیت زوار است.

فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با بیان خلاقیت و توانمندی خلبانان های هواناجا ،افزود:الحمد لله تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگردهای ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.

انتهای پیام/ب

پایش تصویری نوار مرزی در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.