لحظه به لحظه با بورس:

پایان تلخ تالار شیشه ای تهران

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول 36.61 واحدی به پله ۸۷ هزار و 843 واحدی رسید.

روال صعودی بورس و گذر نزولی فرابورس تهرانبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 10.13 واحدی به پله ۸۷ هزار و 918 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 169 میلیارد ریال فراتر رفت و طی 8 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خودرو و رمپا با روال صعودی و همچنین فولاد، حفاری، کاوه، وپترو و فملی با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 10 واحد نزول به پله 971 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 149 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 44 میلیون سهم طی 7 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 547 میلیون سهم طی 53 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز وبلمت، رمپا و جم با روال صعودی و همچنین فملی، فارک، شبندر و همراه با روند نزولی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 90.3 واحد نزول به پله 968 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 969 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 256 میلیون سهم طی 41 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار