عامل کشتار در کلیسای تگزاس در نیروی هوایی ارتش آمریکا خدمت می‌کرده است+ عکس

تیرانداز ۲۶ ساله حادثه مرگبار در کلیسای در ایالت تگزاس آمریکا پیشتر در نیروی هوایی ارتش این کشور خدمت می‌کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که «دوین کلی»، تیرانداز بیست و شش ساله حادثه مرگبار کلیسای تگزاس، که دست‌کم ۲۶ نفر را به قتل رساند، پیش از این در نیروی هوایی آمریکا خدمت می‌کرده است.

این شبکه افزود محل خدمت کلی در پایگاه نیروی هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو و دوران خدمت وی از سال ۲۰۱۰ تا  ۲۰۱۴ بوده است.

عامل کشتار در کلیسای تگزاس در نیروی هوایی ارتش آمریکا خدمت می‌کرده است+ عکس

این شخص با پوشیدن جلیقه ضدگلوله و با در دست گرفتن اسلحه خودکار، قبل از ورود به کلیسای «فرست باپتیست» شروع به تیراندازی کرد و تیراندازی را پس از ورود به کلیسا نیز ادامه داد.

دونالد ترامپ،  رئیس جمهور آمریکا، که در حال حاضر در ژاپن به سر می‌برد در واکنش به این حادثه  گفت: از نزدیک وقایع مربوط به تیراندازی در تگزاس را زیر نظر دارم.

او گفت: دولت من حمایت و پشتیبانی کامل خود را از ایالت تگزاس و تمامی مقاماتی که درباره این جنایت دهشتناک تحقیق می‌کنند، فراهم خواهد کرد.

عامل حمله خونین به کلیسای تگزاس یک هفته پیش از این حادثه تصویری از اسلحه خود را نیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود.

عامل کشتار در کلیسای تگزاس در نیروی هوایی ارتش آمریکا خدمت می‌کرده است+ عکس

انتهای پیام/

هویت عامل تیراندازی در کلیسای تگزاس مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
وقتی دست به کشتار می زنند ،باید هم چنین بلایی سرشون بیاد ... گوارای وجودشان باد . مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
خانه از پای بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۰:۵۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
خیلی جالبه که امریکا در تمامی کشورها جنایت میکنه و فکر میکنه کشورش عمر ابدی داره اما از این قافل هست که چوب خدا صدا نداره و در واقع اونا خودشون بدست خودشون نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
سلام به شدت متاسفم از این حادثه ها که در آن عده ای بی گناه هدف افرادی به نام تروریسم قرار می گیرند وخوشحالم از اینکه آمریکاه مزه ناامنی وبه خاک وخون کشیدن مظلومان دیگر کشورها در کشور خودش حس می کند هشداربه آمریکائیها چوب خدا صدا ندارد در قبال جنایتهای بی تفاوت نباشند
آخرین اخبار