معاون آموزش و پرورش لرستان:

مدرسه بهترین مکان برای نهادینه کردن یک فرهنگ در جامعه است

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: مدرسه بهترین مکان برای نهادینه کردن یک فرهنگ در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محسن یوسفوند، معاون آموزش و پرورش لرستان  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز فرهنگ عمومی که در دبیرستان بنت‌الهدی صدر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ در ابعاد و مصادیق مختلفی وجود دارد.

وی ادامه داد: در این مدرسه از فرهنگ استفاده از ظرفیت داخلی استفاده شده که طی این مراسم دانش‌آموزان قاری قرآن، محری و... هستند.

معاون آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه یادواره شهدای دبیرستان بنت‌الهدی صدر در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از هر اقدامی که در این راستا انجام گیرد حمایت می‌کنیم.

یوسفوند گفت: امروزه نگاه به آموزش و پرورش به گونه‌ای شده است که به نقطه مطلوب نظام نزدیک شدیم و طبق آن برای نهادینه کردن هر فرهنگ باید از یک جایی آغاز به کار کنیم.

وی گفت: بهترین جا برای آغاز نهادینه کردن یک فرهنگ آموزش و پرورش است.

این مسوول با بیان اینکه ۳۲۰ هزار دانش‌آموز و ۴۰ هزار فرهنگی در لرستان وجود دارد، تصریح کرد: این جمعیت در نهادینه کردن فرهنگ می‌توانند اثر خوبی را ایجاد کنند.

یوسفوند گفت: اگر امروز فرهنگی را نهادینه کنیم در آینده آن فرهنگ در جامعه وجود خواهد داشت و ادامه می‌یابد.

معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به همیاران پلیس بیان کرد: سال گذشته در تصادفات مقدار تلفاتی که به دلیل نبستن کمربند وجود داشت، ۲۷ هزار نفر کاهش یافت که بخش بزرگی از ان به علت کار فرهنگی و اقداماتی بود که در راستای همیاران پلیس ایجاد شد.

یوسفوند یادآور شد: همیاران پلیس مدعی رعایت مسائل راهنمایی و رانندگی می‌شوند و با ترویج این فرهنگ در آینده نیز خود این عمل را انجام خواهند داد.

وی تاکید کرد: نیمی از جمعیت استان امروز به عنوان رسانه آموزش و پرورش هستند و می‌توانند به عنوان یک رسانه جامع، عمومی و تاثیرگذار نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/د

مراسم گرامیداشت روز فرهنگ عمومی در خرم‌آباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.