مخالفت اداره کل ورزش و جوانان تهران با ادامه فعالیت جهانیان در باشگاه نفت

اداره کل ورزش و جوانان تهران با ارسال نامه به رئیس شورای ورزش وزارت نفت با تداوم فعالیت های حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت تهران مخالفت کرد.

رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مخالفت اداره کل ورزش و جوانان تهران با ادامه فعالیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه حمیدرضا جهانیان نتوانست از مهلت یک ماهه اداره کل ورزش و جوانان تهران که طبق درخواست مجمع سهامداران باشگاه نفت در اختیار او قرار گرفت، استفاده کند و با طلبکاران این باشگاه تسویه حساب انجام دهد،به همین دلیل کمیسیون ماده 5 استان تهران با ادامه فعالیت او در باشگاه نفت مخالفت کرد.

او ادامه داد: امروز(یک شنبه) نامه ای را برای کریم سلحشور رئیس شورای ورزش وزارت نفت ارسال و از او درخواست کردم با توجه به مخالفت اداره کل ورزش و جوانان با فعالیت های جهانیان در باشگاه نفت به زودی برای تعیین تکلیف این باشگاه اقدام کند. امیدوارم با این تصمیم ما هرچه سریع تر تکلیف باشگاه ریشه دار نفت مشخص شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درمورد اینکه آیا باشگاه نفت بار دیگر به مالک قبلی واگذار می شود یا خیر، تصریح کرد: اختیار تعیین مالکیت باشگاه نفت با مجمع سهامداران این باشگاه است و اعضای این مجمع باید به سرعت درباره تعیین تکلیف نفت تهران تصمیم بگیرند.

مخالفت اداره کل ورزش و جوانان تهران با ادامه فعالیت جهانیان در باشگاه نفت

انتهای پیام/

جهانیان دیگر مالک نفت نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار