آغاز به کار «نمایشگاه پاییزه دانشجویی» در دانشگاه کردستان

«نمایشگاه پاییزه دانشجویی» در سالن جنبی تالار مولوی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امروز نمایشگاه پاییزه دانشجویی در سالن جنبی تالار مولوی دانشگاه کردستان دایر شد که شامل،نمایشگاه عکس دانشجویی با موضوع «پاییز» متشکل از 25 عکس از عکاسان «ناصر نوری»، «فرشاد دستیار»، «هیرو تبت»، «نرگس هوشیار» و «مجید کدخدایی» است که در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی با رنگ روغن دیگر نمایشگاه برگزار شده در کنار نمایشگاه عکس، نمایشگاه طراحی و نقاشی با رنگ روغن بوده که متشکل از 12 تابلو «مهران سروری» با موضوع طبیعت و منظره در سبک رئالیسم است.

به منظور ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشگاهیان، «نمایشگاه حجاب و عفاف ریحانه» در قالب دو غرفه عرضه ملزومات حجاب و مشاوره تحصیلی برپا شده است.

در کنار نمایشگاه طراحی و نقاشی، نمایشگاه عکس پاییزه و نمایشگاه حجاب و عفاف ریحانه، پایگاه تست قند و فشار خون نیز توسط اعضای کانون هلال احمر دانشگاه کردستان برپا شده که در قالب آن اعضای هلال احمر به تست قند و فشار خون دانشجویان و دانشگاهیان حاضر در نمایشگاه خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است، از دیگر اقدامات پایگاه هلال احمر تلاش در راستای آشنایی دانشجویان با فعالیت‌های این کانون و ثبت‌نام برای کلاس‌های کمک‌های اولیه است.

نمایشگاه پاییزه دانشگاه کردستان، به مدت یک هفته از تاریخ 14 لغایت 18 آبان ماه جاری در لابی تالار مولوی دانشگاه دایر است و علاقمندان همه روزه می توانند از ساعت 9 الی 17 از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه پاییزه دانشگاه کردستان آغاز  به كار كرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.