توسعه زیرساخت‌های مرز چذابه و شلمچه

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: فعالیت‌هایی که به منظور توسعه زیرساخت‌های مرز چذابه و شلمچه انجام شده رضایتمندی بسیاری از زائران را فراهم کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرامند هاشمی زاده،  معاون عمرانی استاندار خوزستان  اظهار کرد: زیرساخت مسیرهای منتهی به پایانه های چذابه و شلمچه سالانه نسبت به سال قبل از آن مطلوب تر می شود؛ در حال حاضر بالای ۸۰ درصد زیربناها و زیرساخت های مورد نیاز در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان انجام و مابقی از جمله کارهای راهسازی و تعریض جاده ها سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: امسال طرح آبرسانی به موکب های مستقر در پایانه مرزی چذابه تمام و در عین حال مشکلات پسماند و دفع فاضلاب در مواکب برطرف شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در ارتباط با وضعیت پارکینگ های مرزی نیز گفت: پارکینگ خودروها در پایانه مرزی چذابه دو برابر افزایش داشته تا برای مدیریت ترافیک مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان با اشاره به جلب رضایت نسبی موکب داران مستقر در مرزها تأکید کرد: باید امکانات مطلوب تری برای زائران حسینی سازماندهی شود چون استان خوزستان هر سال میزبان انبوه عظیمی از زائران است.

انتهای پیام/م

تکمیل ۸۰ درصد زیرساخت های مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.