وزیر اطلاعات:

خدمت رسانی به زائران هر سال بهتر می شود

وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه هر سال شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران کربلا هستیم، گفت: طبیعی است که در این حرکت عظیم، اشکالات جزئی باشدکه نسبت به گذشته بسیار کمتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد علوی وزیر اطلاعات ظهر امروز پس از بازدید از مواکب مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرکت سراز پانشناخته و شیفته زائران اباعبدالله (ع) که با یک عشق وصف ناشدنی به سمت زیارت حرم محبوب خود امام حسین (ع) حرکت می کنند، یک شرایط خاصی را اینجا رقم زده که واقعا دل ها را به سمت و سوی حرم حسین سوق می دهد و به پرواز درمی آورد.

وی افزود: الحمدلله طی سال های اخیر که به مرزهای خوزستان آمده ام، هر سال شاهد بهبود در زمینه خدمت رسانی و انجام امور اداری، خروجی و ورودی، ویزا و امثالهم هستیم.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: صبح از مرز شلمچه بازدید و اکنون که در مرز چذابه حضور دارم، وضعیت را نسبت به سال گذشته بهتر دیدم.

علوی بیان کرد: سرعت، دقت عمل، حل مشکلات و گرفتاری ها چه در بخش اداری و خدماتی یا حمل و نقل کاملا محسوس است و وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: این وضعیت هر انسانی را خوشحال می کند که مسئولان و همچنین آحاد مردم با یک عشق و علاقه در راستای تردد مردم به زیارت امام حسین (ع) تلاش، همت و مجاهدت خوبی دارند.

وزیر اطلاعات گفت: از تمامی مردم سراسر کشور تشکر می کنم چون زمانی که از موکب ها بازدید داشتم آنها متعلق به یک شهر یا منطقه نبودند بلکه از سراسر کشور و نقاط دوردست فارس، کرمان، یزد و غیره موکب برپا و به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

علوی با اشاره به اینکه باید از مردم تشکر کرد، گفت: از مسئولان دلسوزی که با عشق و علاقه ای خاص خدمت می کنند، نیز قدردانی می کنیم؛ آنها یک سال خدمت می کنند و زمانی که ثمره خدمت یک ساله آنها در حرکت آرام و راحت زائران حسینی به سمت کربلا و معشوق دل ها اباعبدالله نمود پیدا می کند، لذت می برند و احساس می کنند که تمام خستگی آنها با آسایش زائران از بدنشان بیرون می شود.

وزیر اطلاعات یادآور شد: طبیعی است در حجم بزرگ کاری و حرکتی با این عظمت که شکل گرفته و ظرف هشت روز بالای یک میلیون نفر از دو درگاه مرزی خوزستان یعنی شلمچه و چذابه و مجموعا بیش از دو میلیون نفر از سه مرز کشور خارج می شوند، اشکالات جزئی باشد ولی نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر است.

 

منبع: مهر

انتهای پیام/ی

وزیر اطلاعات در مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.