خدمات دهی 20 موکب در خراسان شمالی به زائران پیاده امام رضا(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: 20 موکب در استان خراسان شمالی به زائران پیاده حرم امام هشتم (ع) خدمات می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سید نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اظهارکرد: خراسان شمالی به تعبیری باب الرضا( ع) در ایام شهادت پیامبر(ص) و این دو امام همام محل عبور زائران پیاده ای است که از استان های گلستان، سمنان و مازندران به سمت مشهد مقدس و به بارگاه ملکوتی این امام رئوف حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه بیشتر خدمات ارائه شده به زائران پیاده امام رئوف(ع)مردمی است ،اضافه کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان، 2 موکب را به صورت ویژه برای ارائه خدمات مانند تامین محل استراحت و تهیه غذای گرم به زائران در نظر گرفته است.

وی گفت: یکی از این موکب ها، در ورودی استان در امامزاده محمود و احمد(ع) در چمن بید است که اکنون مقدمات کار انجام و با هیات امنا برای گرم کردن محل استراحت و تهیه غذای گرم صحبت شده است.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد افزود: براساس پیش بینی انجام شده ، حدود 2 هزار زائر پیاده از مسیر چمن بید عبور می کنند.

وی اظهارکرد: یک موکب نیز برای تهیه غذای گرم و تامین محل استراحت در خروجی خراسان شمالی در امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان در نظر گرفته شده و آماده پذیرائی از زائران است.

انتهای پیام/آ

خدمات دهی به زائران پیاده حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.