تخصیص اعتبار برای باز سازی مسجد جامع بجنورد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت : 800 میلیون تومان اعتبار برای پروژه بازسازی مسجدجامع شهرستان بجنورد اختصاص یافت .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت : با تخصیص800 میلیون تومان اعتبار برای مسجد جامع بجنورد به اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی و اعلام این دستگاه در خصوص میراثی نبودن بنا و سرانجام در سال 94 این اعتبار در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه به عنوان مجری گذاشته شد.

وی با بیان این که هیئت امنای مسجد زیربنای 80 درصدی را برای ساخت بنا مد نظر داشت و شهرداری با زیربنای 60 درصدی موافق بود، این موضوع در جلسات و کمیسیون های متعدد مطرح و سرانجام با زیربنای 80 درصدی موافقت و نقشه ها برای تخریب آماده شد.

رئوف سید نژاد با اشاره به این که این  بنا میراثی نیست و  یادآور خاطرات بسیاری از مردم است ، اظهار کرد : بر این اساس قرار شد جلسه ای شنبه هفته آینده با حضور مسئولان مربوطه و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و مسئله بررسی شود.

وی گفت : نتیجه نشست را به استاندار و نماینده ولی فقیه در استان  اعلام و آن چه را که امر کنند  به عنوان دستگاه مجری اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ

تخریب و بازسازی مسجد جامع شهرستان بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.