سردار سلامی در اصفهان:

خاموش‌شدن آتش فتنه تکفیری‌ها مهر پایانی بر آرزوهای راهبردی آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خاموش‌شدن آتش فتنه تکفیری‌ها، مهر پایانی بر رویاها و آرزوهای راهبردی قدرت‌هایی چون آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود است.

خاموش‌شدن آتش فتنه تکفیری‌ها مهر پایانی بر آرزوهای راهبردی آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود است به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار حسین سلامی عصر امروز در اجتماع عظیم بسیجیان در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان با تبریک سالروز پایه‌گذاری بسیج به‌عنوان یکی از معجزات امام راحل اظهار داشت: فرا‌رسیدن نقطه پایان یک پدیده شوم، آفرینش یک افتخار بزرگ و جاودانه برای جهان اسلام، نقش‌زدن زیباترین قطعه تاریخ پیروزی‌های مسلمانان بر نیرنگ و فتنه یهود و نصاری و کفار، خاموش‌شدن آتش فتنه تکفیری‌ها که مهر پایانی بر رویاها و آرزوهای راهبردی قدرت‌هایی چون آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود است را تبریک می‌گویم.

وی با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) افزود: امام راحل می‌دانست دشمنان گسترش انقلاب اسلامی را بر سرزمین‌های اسلامی که میدان سیطره فرهنگی، نظامی و سیاسی بود را تحمل نخواهند کرد. ایشان پیش‌بینی می‌کرد که نبردهایی در قیاس جهانی در راه انقلابیون است. ایشان از اندیشه‌های قرآنی الهام گرفت و نهادی را تشکیل داد که ظرف همه زنان و مردان برای حفظ دین خدا باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: پس از آن نیز رهبر انقلاب با ژرف‌نگری و درک عمیق نیرنگ دشمنان و نیازهای زمان برای تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی این شجره طیبه کاشته شده را به درختی تنومند و پرثمر تبدیل کرد که ثمره آن از نقاط مختلف عالم دیده می‌شود.

 سردار سلامی با بیان اینکه بسیج مجمع مردان و زنانی است که به خدا ایمان دارند، تصریح کرد: ایمان به خدا و کفر به طاغوت از خصوصیات بسیجیان است. بسیج مظهر پاکی و نشانه عمل صالح و نماد همه فضیلت‌هایی است که یک انسان مومن به خدا پیوسته می‌تواند تجسم و تبلور آن باشد. روح ایثار و فداکاری، شجاعت، آزادی‌خواهی، کمک به مظلومان و ستیز با ظالمان و مستکبران جزء مشخصه‌های هویت عظیمی است که امروز روی زمین شکل گرفته، بسیج فرمول دفاع همه‌جانبه نظام و انقلاب در برابر انواع مخاطراتی است که انقلاب، نظام و جهان اسلام را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج با عبور از دلِ جنگ‌های عظیم، تکامل یافته است، اظهار داشت: شما می‌دانید در دورانی که همه قدرت‌های بزرگ عالم در حمایت از رژیم بعث بسیج شدند تا شعله بسیجیان را خاموش کنند این شما بودید که در برابر آن‌ها سینه سپر کرده و از خانه هجرت کردید و خانه‌های خود را نقطه آغازی برای جهاد برگزیدید. شما بسیجیان از همه آرزوهای دنیوی خود چشم پوشیدید و هیچ چیز را بر حکم الهی و رسول او ترجیح ندادید، به بیابان‌ها شتافتید و لباس رزم بر تن کردید و سپاه دشمن را از قعر سرزمین به دور ساختید، زیرا شما منطق امیرالمومنین (ع) را می‌دانستید که اگر دشمن در عمق سرزمینی پای بگذارد، آن ملت ذلیل می‌شود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌های بسیج خاطرنشان کرد: شما زره بر تن کردید و زینت والیان و دژ محکم محرومان شدید و توانستید در یک صف‌آرایی فشرده و پیوسته بدون خستگی به فرمان امام‌(ره) و پیشوای بزرگ انقلاب به تعقیب دشمن بپردازید. شما توانستید دشمنی که هواپیماهای فرانسوی، سیستم دفاعی انگلیسی، توپ‌های اتریشی و دلارهای نفتی عربستان و تفکر سیاسی آمریکا را داشت، از سرزمین مقدس‌مان بیرون برانید.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلامی به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.