ثبت نام بیش از 700 ناشر کشوری در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از استقبال خوب از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان خبر داد و گفت: ۷۶۴ ناشر کشوری تاکنون در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام رحیم جعفریمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۷۶۴ ناشر در  نمایشگاه کتاب کرمانشاه  ثبت‌نام کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته  ۱۰ درصد  افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود‌: استقبال گسترده ناشران کشوری برای حضور در این دوره نمایشگاه کتاب کرمانشاه بیانگر اهمیت این رویداد فرهنگی در سراسر استان است.

وی بیان کرد: در این دوره ۷۶۴ ناشر ثبت‌نام کرده‌اند که از بین آن‌ها تعدادی از ناشران با اولویت‌بندی خاصی توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه انتخاب می‌شوند.

جعفری در پایان، اضافه کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از 20 تا 25 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه صبح‌ها از ساعات 9 لغایت 12 و عصرها 15 لغایت 20 پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است، همچنین در بخش جنبی نمایشگاه امسال بیش از 65 برنامه فرهنگی و هنری و جشن امضا برای بازدید کنندگان محترم نمایشگاه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ز

20 آبان ماه نمایشگاه کتاب در کرمانشاه برپا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار