بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به دانش‌آموزان کرمانشاهی معرفی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از معرفی بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به دانش‌آموزان کرمانشاهی و برگزاری ۱۸ نشست کتابخوان در مدارس استان طی مهر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معصومه حسنی‌خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نشست‌های کتاب‌خوان در مدارس استان برگزار شد گفت:در این نشست‌ها دانش آموزان بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب از کتاب‌های خوانده شده خود را با همکلاسی‌های خود به اشتراک گذاشتند.

وی گفت: نشست‌های‌«کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به معرفی کتاب‌های مورد نظر خود می‌پردازند.

به گفته خونسار  نشست‌های کتابخوان، نقد کتاب و فیلم، آشنایی با مفاخر کرمانشاهی، آشنایی با فرق و ادیان، روابط دختر و پسر و ازدواج، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، جنگ نرم در قرآن، کرسی آزاداندیشی، روش مطاله و نقد، معرفی سیرهای مطالعاتی، طب سنتی ویژه مطالعه، تاریخ معاصر و درس اخلاق نیز از جمله کلاس هایی ویژه ایستگاه معرفت است که ویژه آقایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

 برگزار ی نشست‌های کتاب‌خوان در مدارس استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار