جانشین پلیس‌راه استان همدان:

وقوع 25 فقره تصادف ازآغاز طرح اربعین تا کنون

جانشین پلیس‌راه استان همدان از وقوع 25 فقره تصادف از آغاز طرح اربعین تاکنون خبر داد.

وقوع 25 فقره تصادف ازآغاز طرح اربعین تا کنونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان؛ سرهنگ سعید اسماعیلی جانشین پلیس‌راه استان همدان گفت: 24 فقره تصادف جرحی و یک فقره تصادف فوتی از ابتدای آغاز طرح اربعین تا کنون در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست.

سرهنگ سعید اسماعیلی با بیان اینکه خوشبختانه در اربعین امسال وضعیت تصادفات فوتی دراستان نسبت به اربعین پارسال بهتر بوده است، افزود: طی 5 روز ابتدایی طرح اربعین در سال گذشته 23 فقره تصادف جرحی و فوتی در استان رخ داده بود که در این تصادفات 5 نفر فوت کردند

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد بارش باران خواهیم بود بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه تردد کنند .

اسماعیلی به رانندگان توصیه کرد: زائران اربعین حسینی ساعات روز را برای رانندگی انتخاب کنند همچنین در طول مسیر در موکب‌ها توقف کرده و اندکی استراحت کنند تا دچار خواب‌آلودگی نشوند .

این مسئول ازافزایش 48 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در طول محورها روان است .

اسماعیلی با بیان اینکه در طول طرح اربعین محور اصلی استان از گردنه دخان تا آزادراه همدان و محور کرمانشاه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز طرح تا کنون فقط یک فقره تصادف فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ج

25 فقره تصاد ف از آغاز طرح اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.