سرپرست شهرداری همدان خبر داد:

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

سرپرست شهرداری همدان گفت:برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی باید به نحو احسن انجام شود و در این راه از مشارکت های مردمی استفاده کرد.

خدمت رسانی به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سید مصطفی رسولی سرپرست شهرداری همدان در این راستا سال گذشته تعداد زیادی از زائران حسینی برای حضور در آیین اربعین حسینی از شهر همدان عبور کردند و مردم همدان مهمان نوازی شایسته ای از آنها داشتند که قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: زمینه های تردد و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در محورهای ورودی و خروجی شهر همدان به سمت غرب کشور مهیا است.

وی افزود: شهرداری همدان در ایام اربعین حسینی در سه حوزه داخل شهر همدان، مرز خسروی و منطقه 2 شهر کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی دارد.

سرپرست شهرداری همدان اظهار کرد: همچنین پشتیبانی از ایستگاه‌های صلواتی شهر همدان با هماهنگی پلیس راهور انجام شده و براین اساس 2 مرکز پشتیبانی بر عهده شهرداری همدان در مسیر رفت، مسجد راه کربلا و مسیر برگشت و حسینیه 14 معصوم 'کویینی ها' به منظور خدمات رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.

رسولی ادامه داد:به فعالیت‌ها و وظایف شهرداری همدان در مرز خسروی اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده آماده سازی و پاک‌سازی پارکینگ‌های خودرویی مرز خسروی بر عهده شهرداری همدان قرار داده شده که کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به این منطقه اعزام شدند و انجام وظیفه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر بحث آماده سازی پارکینگ‌های خودرویی، آماده سازی اتوبوس‌های شرکت واحد به منظور جابجایی زائران حسینی از قصرشیرین به سمت مرز خسروی و همچنین کمک‌های ایمنی و آتش نشانی به صورت متمرکز در این منطقه بر عهده شهرداری همدان است.

وی یادآور شد: با توجه به احتمال بارش برف در این ایام ستاد زمستانی شهرداری همدان با آمادگی کامل در صحنه حضور خواهد داشت تا به زائران حسینی خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/د.ا

پیش بینی 2 میلیون زائر در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.