عضو شورای عالی فضای مجازی کشور در مشهد:

آمریکا با فتنه‌ گری در صدد است برنامه‌های انقلاب اسلامی را نقش برآب کند

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: امام خمینی(ره) مکرر در خصوص خطرات آمریکا تذکر می‌دادند که مراقب این کشور فتنه انگیز باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عزت الله ضرغامی در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: آمریکا از همان ابتدا با هر فتنه‌ای در صدد بود که برنامه‌های انقلاب اسلامی را نقش برآب کند و حتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به همین رویه ادامه داد.

وی با بیان اینکه در موضوع تسخیر لانه جاسوسی کسی فکر نمی‌کرد مردم به صورت شبانه روزی از این حرکت حمایت کنند و مقابل آمریکا بایستند گفت:اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی نشان داد هر کجا نا آرامی و فتنه‌ای در ایران رخ می‌داد با طراحی آمریکایی‌ها انجام شده بود، اما حمایت امام خمینی (ره) از حرکت دانشجویان باعث شد تا کار با قوت ادامه یابد.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: در سال ۵۸ به خاطر اسنادی که از لانه جاسوسی خارج شد همه در مقابل آمریکا متحد شدند و امروز نیز بدعهدی آمریکا در موضوع برجام دوباره همه مردم و مسئولان را متحد کرده است.

ضرغامی افزود: در آستانه سفر رئیس جمهور فرانسه به ایران می‌گویند می‌خواهیم در خصوص برنامه موشکی با ایران مذاکره کنیم و باید گفت: شما که خودتان سلاح هسته‌ای دارید چگونه می‌خواهید به ما بگویید که حداقل‌های دفاعی خود را نداشته باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع نرمش قهرمانانه تاکید داشتند تا همه بدانند آمریکا بر سر عهد خود پایبند نخواهد بود و بعد از برجام نیز خیلی‌ها آمدند و درخواست دادند در موضوعات دیگر نیز با آمریکا مذاکره کنیم که رهبر معظم انقلاب محکم ایستادند و اجازه این اقدام را ندادند.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور  افزود: دشمن از قدرت نظامی ایران نگران نیست بلکه ترس آن‌ها از قدرت ایران در منطقه است، زیرا هر روز قدرت نرم کشور ما در جهان افزوده می‌شود.

ضرغامی گفت: امروز آمریکایی‌ها هر اقدامی که در منطقه بخواهند انجام دهند ایران در مقابل آن‌ها ایستاده است و آن‌ها داعش را ایجاد کردند تا موجب ناامنی در منطقه شوند، اما ایستادگی ایران در مقابل آن‌ها باعث شسکت این توطئه شد.

وی ادامه داد: در موضوع سوریه همه قدرت‌ها می‌گفتند بشار اسد باید برود و این ایران بود که محکم ایستاد و اجازه این اقدام را نداد. در موضع کردستان عراق نیز این ایستادگی ایران بود که موجب شد تا بارزانی که خود را رهبر یک کشور جدید می‌دانست استعفا بدهد و برود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد: وقتی که آمریکایی‌ها در همه این سال‌ها در مقابل ایرانی‌ها شکست خوردند ملت ایران را تروریست خواندند و کسی نیست به آن‌ها بگوید ایران جزو کشور‌های قربانی تروریست است.

وی تاکید کرد: تهدید آمریکایی‌ها اثر ندارد و گزینه‌های نظامی آن‌ها تنها در شعار بود و دوباره تحریم‌های جدید را بر علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کردند وحالا بر روی برنامه موشکی ایران تمرکز کرده اند. توان موشکی کشور ما بیش از دو هزار کیلومتر است و نمونه آن موشک باران مقر داعش پس از عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی بود.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور بیان کرد: هرجا که ما بخواهیم مقر آمریکایی‌ها را با خاک یکسان می‌کنیم، زیرا برد موشک‌های ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر است.

وی در پایان اظهار کرد: تنها راه بی اثر کردن تحریم‌های آمریکا توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تا کشورما را مقابل بیگانگان بیمه کند.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

حضور ضرغامی در مراسم یوم الله 13 آبان در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.